3 mar 2010

Ćwiczenia wzmacniające brzuch – aerobiczna szóstka Weidera

Dodał: Celestyn | Kategoria: Fitness, Siłownia, Treningi

Pięknie wyrzeźbiony brzuch

Aerobiczna 6 Weidera jest to zestaw ćwiczeń mających na celu spalenie podskórnej tkanki tłuszczowej oraz znaczne wzmocnienie mięśni okolic brzucha. Efekty naprawdę są zadowalające zarówno pod względem wytrzymałości, jak i wyglądu.

Ćwiczenia wykonuje się jedno po drugim, bez  przerw na rozluźnienie mięśni. Jak sama nazwa wskazuje zestaw składa się z 6 ćwiczeń następujących po sobie. Najważniejsze w całym ćwiczeniu jest zatrzymanie ruchu na około 3 sekundy w momencie maksymalnego napięcia mięśni podczas każdego powtórzenia. Do wykonania ćwiczeń nie potrzebujemy żadnego specjalnego sprzętu – wystarczy płaskie podłoże. Cały cykl trwa 6 tygodni podczas których ilość serii oraz powtórzeń stopniowo wzrasta. Pod koniec cyklu ćwiczeń, zwłaszcza w 5 oraz 6 tygodniu należy zwrócić uwagę aby cały trening nie był dłuższy niż 30 minut.

Aerobiczna Szóstka Weidera

PAMIĘTAJ! Gwarancją sukcesu jest dokładne wykonywanie wszystkich ćwiczeń i bezwzględne ćwiczenie każdego dnia od chwili rozpoczęcia programu. Każdy dzień jest ważny.

Jeśli masz problem ze zrozumieniem ćwiczeń, obejrzyj film instruktażowy.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 8.0/10 (41 votes cast)
Ćwiczenia wzmacniające brzuch - aerobiczna szóstka Weidera, 8.0 out of 10 based on 41 ratings

Tagi: , , , , , ,

Zobacz podobne:

17 komentarzy do “Ćwiczenia wzmacniające brzuch – aerobiczna szóstka Weidera”

  1. Quo Vadis Napisał:

    To są ćwiczenia aerobowe czy anaerobowe?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  2. DalejLamka Napisał:

    Ile takich cykli całych serii trzeba wykonać, żeby efekty zaczęły być widoczne?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  3. Celestyn Napisał:

    @Quo Vadis: Są to ćwiczenia aerobowe
    @DalejLamka: Powinno się wykonywać do końca więc 42 dni. Zauważalne efekty zależą tez od grubości tkanki tłuszczowej i dokładności z jaką się robi ćwiczenia. Jeśli się do tego nie przykłada, robi żeby robić, bez odpowiedniego wysiłku to efekty nie będą tak widoczne. Z własnego doświadczenia wiem że brzuch staje się zauważalnie mocniejszy już przy drugim tygodniu. Przy pierwszych dniach ćwiczeń może występować ból „zakwasowy” w okolicy przyczepu mięśni do żeber

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 4.8/5 (4 votes cast)
  4. kozaczin Napisał:

    zapomniałeś dodać że to ćwiczenie może nadwyrężyć część krzyżową kręgosłupa, dlatego jeśli plecy zaczną na prawdę boleć, należy natychmiast zaprzestać ćwiczeń.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (3 votes cast)
  5. Hmm? Napisał:

    Ejj a ile minut przerwy między seriami ma być??;/

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.0/5 (2 votes cast)
  6. Archbishop Napisał:

    Powinno robić się przynajmniej 3-5 minut przerwy. Jeśli nie dasz rady zrobić kompletu ćwiczeń przy jednym podejściu, nic nie stoi na przeszkodzie, abyś zrobił np. 2 serie rano i 1 wieczorem.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
  7. kol Napisał:

    on to robi żle
    musimy bażej się podnośić a nie tylko głowe

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  8. kol Napisał:

    żle piszecie to wszystko robi się bez przerwy nawet 1 sekundy i wtedy efekty czeba być naprawde twardzielem

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 1.0/5 (1 vote cast)
  9. kol Napisał:

    robimy tak jak powyżej na rysunku podnosimy krzyż do 30%

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  10. Hicky Napisał:

    Świetne ćwiczenia ; ]] Robię 7 dni i już widzę efekty! ;D choć przyznam, że bardziej wykańczają mnie psychicznie niż fizycznie..

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.5/5 (2 votes cast)
  11. ja Napisał:

    ja właśnie kończe został mi jeden jedyny dzień i powiem że super efekty są

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 3.7/5 (3 votes cast)
  12. Magda Napisał:

    Dużo ciekawych ćwiczeń na wszystkie partie ciała znajdują się pod adresem http://kondycja.info/page.php?id=cwiczenia polecam

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  13. ... Napisał:

    To jest na wzmocnienie mięśni czy spalanie tkanki tłuszczowej?

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  14. Archbishop Napisał:

    Bardziej na wzmocnienie mięśni, ale tłuszczu przy okazji też nieco spalisz.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  15. marcia Napisał:

    Fany artykuł ja od siebie znalazłam, link z ćwiczeniami na wszystkie partie ciała http://kondycja.info/page.php?id=cwiczenia

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
  16. Anonim Napisał:

    Pewnie się zdziwicie, ale bardzo skutecznym sposobem na płaski brzuch jest … lewatywa

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
  17. LOG Napisał:

    Jeśli macie telefon na systemie Windows Phone to szczerze polecam aplikację wspomagającą trening mięśni brzucha.
    Nazywa się HardFox SixPack i jest do pobrania za free na marketplace:

    http://www.windowsphone.com/pl-PL/apps/9a017cb4-a834-4db9-84ad-e1dfcfc0416e

    Więcej na:
    http://www.facebook.com/HardFox.Applications

    oraz
    http://www.hardfox.com

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Zostaw komentarz